Karjera

Toliau

Koncernas ACHEMOS GRUPĖ yra viena didžiausių verslo grupių Lietuvoje. Jis valdo per 50 įmonių, veikiančių chemijos pramonės, krovos ir logistikos, energetikos, remonto, prekybos, apgyvendinimo ir sveikatinimo paslaugų bei kitose srityse. Vienas svarbiausių mūsų išteklių – profesionalūs ir kompetentingi darbuotojai, patyrę savo srities specialistai. Mes vertiname atsakingus, darbščius ir tobulėti norinčius darbuotojus. Siūlome jiems ne tik patrauklias ir kvalifikaciją atitinkančias darbo sąlygas, socialines garantijas, bet ir profesinio augimo galimybes, nuolatinius mokymus bei palankų organizacinį mikroklimatą.

Dėl šiuo metu vykdomų atrankos sistemos diegimo darbų, prašome Jūsų savo gyvenimo aprašymą siųsti el. paštu: cv@achemosgrupe.lt. Siųsdami savo gyvenimo aprašymą Jūs patvirtinate, kad susipažinote su Koncerno „Achemos grupė“ kandidatų asmens duomenų tvarkymo taisyklėmis ir sutinkate su jų nuostatomis.

Ačiū už Jūsų supratingumą. Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Šiuo metu ieškome:

UAB koncernas „ACHEMOS GRUPĖ“ įmonių grupėje įgyvendina verslo transformaciją finansų bei kitų pagrindinių procesų (pardavimų, produktų ir kainodaros, investicijų, projektų, gamybos, technologinio turto, tiekimo grandinės, planavimo, konsolidavimo ir analitikos) valdymo srityse ir kviečia į komandą prisijungti verslo valdymo sistemos diegimo projekto vadovą, kuris būtų atsakingas už sistemos diegimą įmonių grupėje vadovaujantis gerosiomis praktikomis ir maksimaliai išnaudojant standartinį funkcionalumą bei šiuolaikines technologijas (dirbtinį intelektą, mašininį mokymąsi ir kitas).

Mūsų lūkesčiai:
– Sėkmingo vadovavimo verslo transformacijos projektams, taikant „Agile“ ir „Watefall“ metodologijas, patirtis (ne mažiau kaip 5 metai)
– Į ateitį orientuotų ir maksimaliai sistemos standartinį funkcionalumą išnaudojančių procesų nustatymo ir jų įgyvendinimo sistemoje patirtis
– Veiklos reikalavimų identifikavimo, jų prioritetų valdymo ir realizavimo sistemoje patirtis
– Santykių su tiekėjais valdymo patirtis
– Gilios SAP S/4HANA sistemos modulių žinios (privalumas)
– SAP „Activate“ metodologijos išmanymas (privalumas)

Darbo pobūdis:
– Verslo transformacijos įgyvendinimo strategijos formavimas ir įgyvendinimas
– Verslo valdymo sistemos diegimo plano, išteklių ir apimties valdymas
– Projekto tikslų ir naudų detalizavimas, jų pasiekimo kontrolė
– Sistemos standartinio funkcionalumo maksimalaus išnaudojimo užtikrinimas
– Santykių su suinteresuotomis projekto šalimis valdymas
– Projekto rizikų identifikavimas ir valdymas

Įmonė siūlo:
– Atsakingą ir įdomų darbą vienoje didžiausių verslo grupių Lietuvoje
– Dinamišką darbo aplinką
– Augti skatinančius profesinius iššūkius
– Profesionalią ir draugišką komandą
– Palaikančius ir patyrusius vadovus
– Nuolatinio profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes
– Saviraiškos ir idėjų inicijavimo galimybes
– Mėnesinį darbo užmokestį nuo 5000 EUR neatskaičius mokesčių (darbo užmokestis priklauso nuo turimos darbo patirties, žinių ir kompetencijų)

AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) – tarptautinės prekybos rinkos dalyvė, didžiausia Klaipėdos uosto paslaugų įmonė, darbui Klaipėdoje ieško:

Darbuotojų saugos ir aplinkosaugos inžinieriaus (-ės).

Darbo pobūdis:

  • Bendrovės atstovavimas darbuotojų saugos ir aplinkos apsaugos klausimais valstybinių institucijų patikrinimų ir kitais atvejais,
  • darbuotojų saugą ir aplinkos apsaugą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų įgyvendinimo įmonėje užtikrinimas ir kontrolė,
  • ataskaitų ruošimas ir teikimas atsakingoms institucijoms per AIVIKS sistemą,
  • visų procedūrų susijusių su taršos leidimu gavimu, atnaujinimu, koregavimu vykdymas,
  • teršalų apskaitos vedimas ir mokesčio už aplinkos teršimą deklaracijos pildymas,
  • aplinkos oro taršos šaltiniu ir jų išmetamų teršalų inventorizacijos rengimas,
  • monitoringo vykdymas ir ataskaitų ruošimas bei teikimas atsakingoms institucijoms,
  • ISO standarto 14001:2015 vykdymas ir palaikymas,
  • Bendrovės darbuotojų konsultavimas darbuotojų saugos ir sveikatos bei aplinkosaugos klausimais, subjektų ir suinteresuotos visuomenės pastabų, pasiūlymų, prašymų ir skundų nagrinėjimas.

Reikalavimai:

  • aukštasis universitetinis išsilavinimas,
  • darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto pažymėjimas,
  • puikus gebėjimas dirbti su Microsoft Office programomis,
  • gebėjimas operatyviai ir savarankiškai spręsti problemas,
  • nemažesnė kaip 1 metų praktinė patirtis iš darbuotojų saugos ir sveikatos bei aplinkosaugos sričių gamybinėse įmonėse.

Mes siūlome:

  • įdomų ir dinamišką darbą,
  • kompetencijų ugdymą bei periodinius profesinius mokymus,
  • konkurencingą 2000 Eur atlygį.

CV ir motyvacinį laišką su nuoroda į poziciją siųsti el. paštu personalas@klasco.lt iki 2021-04-30. Informuosime tik atrinktuosius kandidatus.

Funkcijos:

  • rinkų, verslo segmentų, konkurentų analizė, apibendrinimai bei pasiūlymų rengimas;
  • bendrovių mėn., ketv., metinių, perspektyvinių finansinių ir veiklos planų analizė, vykdymo kontrolė, priežasčių, tendencijų, galimybių analizė;
  • finansinių – ekonominių duomenų ataskaitų, pasiūlymų, išvadų rengimas ir pristatymas;
  • įžvalgų generavimas ir rekomendacijų, kaip pagerinti verslo veiklą, teikimas;
  • duomenų bazių ir finansinių modelių kūrimas ir diegimas;
  • makroekonominių ir mikroekonominių apžvalgų rengimas, įžvalgų ir prognozių teikimas; verslo rizikų identifikavimas ir įvertinimas.

Reikalavimai:

  • aukštasis išsilavinimas ekonomikos arba finansų srityse;
  • ne mažesnė nei 2-3 metų darbo patirtis finansų analitiko pozicijoje;
  • duomenų sisteminimo, modeliavimo, analizės, ekonominių prognozių ir apžvalgų sudarymo patirtis;
  • MS EXCEL – išskirtinai geros žinios; MS Powerpoint ir kt. Office programų paketo įgudęs vartotojas;
  • Anglų kalbos mokėjimas.

Privalumai:

  • Axapta, SAP naudotojo ar diegėjo žinios;
  • CIIA, CFA ar kt. tarptautiniai sertifikatai.

Svarbiausios kompetencijos: kritinis analitinis mąstymas; planavimas, orientacija į rezultatą,  kruopštumas, atsakomybė, savarankiškumas, sugebėjimas dirbti stresinėje aplinkoje, gebėjimas valdyti didelį srautą informacijos; gebėjimas informaciją parengti glaustai, aiškiai, lengvai suprantamai, kad ji būtų tiksli ir įžvalgi.

Įmonė siūlo:

  • atsakingą ir įdomų darbą vienoje didžiausių verslo grupių Lietuvoje;
  • dinamišką darbo aplinką;
  • augti skatinančius profesinius iššūkius;
  • profesionalią ir draugišką komandą;
  • nuolatinio profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
  • mėnesinį darbo užmokestį nuo 3000 EUR neatskaičius mokesčių (darbo užmokestis priklauso nuo turimos darbo patirties, žinių ir kompetencijų) bei privatų sveikatos draudimą.

Funkcijos:

  • analizuoti ir optimizuoti Grupės bendrovių apskaitos procesus. Inicijuoti Grupės bendrovių finansų ir apskaitos procesų tobulinimą;
  • aktyviai dalyvauti Verslo valdymo sistemų diegime bei tobulinime. Analizuoti Grupės bendrovių Verslo valdymo sistemų finansų srities vartotojų poreikius ir siūlyti sprendimus;
  • konsultuoti Grupės bendroves apskaitos ir konsoliduotų ataskaitų klausimais;
  • metinių bei ketvirtinių Grupės konsoliduotų ataskaitų rengimas;
  • finansinio turto apskaita;

Reikalavimai:

  • aukštasis universitetinis išsilavinimas ekonomikos, apskaitos srityse;
  • ne mažesnė nei 5 metų darbo patirtis apskaitos, finansų, ekonomikos  srityse;
  • LR verslo apskaitos standartų ir mokesčių aktų labai geros žinios;
  • Patirtis rengiant konsoliduotą finansinę atskaitomybę;
  • Anglų kalbos (žodžiu, raštu) geros žinios (rusų kalbos – privalumas);
  • Patirtis dirbant su SAP (privalumas)
  • patirtis Verslo valdymo sistemų diegimo srityje (privalumas);

 

Įmonė siūlo:

  • atsakingą ir įdomų darbą vienoje didžiausių verslo grupių Lietuvoje;
  • dinamišką darbo aplinką;
  • augti skatinančius profesinius iššūkius;
  • profesionalią ir draugišką komandą;
  • palaikančius ir patyrusius vadovus;
  • nuolatinio profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
  • saviraiškos ir idėjų inicijavimo galimybes;
  • mėnesinį darbo užmokestį nuo 3300 iki 3700 EUR neatskaičius mokesčių (darbo užmokestis priklauso nuo turimos darbo patirties, žinių ir kompetencijų) bei privatų sveikatos draudimą.

AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) tarptautinės prekybos rinkos dalyvė, didžiausia Klaipėdos uosto paslaugų įmonė, darbui Klaipėdoje ieško Infrastruktūros skyriaus projektų vadovo (-ės).

Darbo pobūdis:

  • organizuoti naujų objektų projektavimą, statybą, rekonstravimą, vadovaujantis galiojančiais planavimo dokumentais;
  • organizuoti ir vykdyti statomų, rekonstruojamų ar remontuojamų bendrovės infrastruktūros objektų statybos techninę priežiūrą;
  • ruošti konkursines sąlygas bendrovės infrastruktūros objektų statybos, rekonstravimo ir remonto darbų rangovo parinkimo konkursams;
  • vertinti statybinių medžiagų ir darbo sąnaudų, reikalingų statybos projektams įgyvendinti, kiekybę bei rengti preliminarias sąmatas.

Reikalavimai:

  • aukštasis techninis ar statybinis išsilavinimas;
  • ypatingų statinių statybos techninės priežiūros vadovo kvalifikacijos atestatas;
  • teisės aktų, reglamentuojančių projektavimo, statybos darbus, išmanymas;
  • statybos skaičiuojamųjų kainų (sąmatų) sudarymo principų išmanymas;
  • įvairių statybos darbų kokybės reikalavimų išmanymas;
  • puikus statybos darbų technologinių procesų išmanymas;
  • geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (AutoCAD pagrindai);
  • geros anglų ir rusų kalbos žinios;
  • komunikabilumas, atsakingumas, kruopštumas;
  • vadovaujamo ar priežiūros darbo patirtis statybų srityje ne mažiau 8 metų.

Mes siūlome:

  • įdomų ir dinamišką darbą;
  • kompetencijų ugdymą bei periodinius profesinius mokymus;
  • konkurencingą nuo 2900 Eur atlygį.

 

CV ir motyvacinį laišką su nuoroda į poziciją  siųsti el. paštu personalas@klasco.lt.  Informuosime tik atrinktuosius kandidatus.

Mieli Kandidatai,

siekdami skaidriai informuoti Jus apie kandidatuojant į laisvą darbo vietą UAB koncerne „ACHEMOS GRUPĖ“ (toliau – Koncernas) pateikto gyvenimo aprašymo, kartu su juo pateiktų dokumentų (jeigu tokie pateikiami), juose esančių duomenų ir informacijos, taip pat duomenų ir informacijos, gautos kandidatų atrankos metu, tvarkymą Koncerne, teikiame Jums šią informaciją.
Informuojame Jus, kad Jūsų gyvenimo aprašymas, kartu su juo pateikti dokumentai (jeigu tokie pateikiami) ir juose esantys bei kandidatų atrankos metu (pokalbių, testų metų) gauti Jūsų duomenys bei informacija bus tvarkoma tik kandidato atrankos į laisvą darbo vietą Koncerne tikslu. Šiuo tikslu Koncernas gali kontaktuoti su Jūsų buvusiu darbdaviu, siekdamas išsiaiškinti Jūsų kvalifikaciją, profesinius gebėjimus ir dalykines savybes. Su esamu darbdaviu Koncernas gali kontaktuoti tik Jūsų sutikimo pagrindu. Taip pat paminėtina, kad viešai prieinami asmens duomenys apie kandidatą, taip pat gali būti renkama, tačiau tik tiek ir tik tokia apimtimi, kiek tie asmens duomenys yra tiesiogiai reikalingi ir aktualūs darbo pareigoms ir funkcijoms, į kurias pretenduoja kandidatas, vykdyti.
1. Duomenų valdytojas – UAB koncernas „ACHEMOS GRUPĖ“, buveinės adresas Vykinto g. 14, Vilnius, el. pašto adresas info@achemosgrupe.lt.
2. Duomenų apsaugos pareigūno kontaktai – el. pašto adresas dap@achemosgrupe.lt, tel. Nr. 8 612 22646.
3. Duomenų tvarkymo tikslai. Aukščiau nurodytų Jūsų duomenų tvarkymo tikslas – tinkamos kvalifikacijos kandidato į laisvą darbo vietą paieška ir atranka.
4. Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas. Jūsų asmens duomenų tvarkymo teisinis pagrindas – Bendrovės teisėtas interesas vykdyti darbuotojų atranką, siekiant priimti į darbą reikiamos kvalifikacijos, gebėjimų ir savybių asmenį.
5. Asmens duomenų gavėjai. Jūsų asmens duomenys gali būti perduoti:
5.1. duomenų tvarkytojams, kurie atlieka tam tikrus darbus ir teikia paslaugas Koncernui (tarpininkai, kurie tvarko duomenis tam, kad sudaryti ir administruoti sutartis su klientais; informacinių technologijų bendrovės, kurios duomenis tvarko, kad užtikrintų informacinių sistemų kūrimą, tobulinimą ir palaikymą; bendrovės, kurios užtikrina pranešimų klientams siuntimą, teikia apsaugos ir kitas paslaugas, įskaitant teisės, finansų, mokesčių, verslo valdymo, personalo administravimo, buhalterinės apskaitos paslaugas);
5.2. teismui, teisėsaugos įstaigoms ar valstybės institucijoms tiek, kiek tokį teikimą nustato teisės aktų reikalavimai (pvz.: antstoliams, teismams ir kt.);
5.3. Koncerno kontroliuojamoms dukterinės bendrovėms;
5.4. kitais teisės aktų nustatytais atvejais;
5.5. kitiems asmenims tik Jūsų sutikimu, jei toks sutikimas gaunamas dėl konkretaus atvejo;
Jeigu į šį asmens duomenų gavėjų sąrašą patektų ne Europos Ekonominės Erdvės valstybėje esantys asmens duomenų gavėjai, asmens duomenys perduodami tik į Komisijos sprendimu dėl tinkamo duomenų apsaugos lygio patvirtintas valstybes arba tik į valstybes, kurių atžvilgiu taikomos Bendrojo duomenų apsaugos reglamento 46 str. 2 d. ar 3 d., 49 str. 1 d. nustatytos apsaugos priemonės, su kuriomis turėtumėte galimybę susipažinti 1 – ame ir 2 – ame punkte nurodytais kontaktais.
6. Duomenų subjektų teisės. Informuojame Jus, kad turite šias teises: teisę prašyti, kad Jums būtų leista susipažinti su Jūsų asmens duomenimis ir juos ištaisyti arba ištrinti, teisę apriboti duomenų tvarkymą, teisę nesutikti, kad asmens duomenys būtų tvarkomi, taip pat teisę į asmens duomenų perkeliamumą. Šias teises galite įgyvendinti teisės aktų nustatyta tvarka.
Prašymai dėl teisių įgyvendinimo Koncernui turi būti pateikti raštu (įskaitant elektroninį formatą) taip pat turi būti įmanoma identifikuoti prašymą padavusio asmens bei duomenų subjekto tapatybę. Duomenų subjekto tapatybė nustatoma pagal tapatybę patvirtinantį dokumentą ar elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti asmenį. Jei prašymą duomenų subjektas siunčia paštu ar per pasiuntinį, prie prašymo turi būti pridėta teisės aktų nustatyta tvarka patvirtinta duomenų subjekto asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija. Kai dėl informacijos apie asmenį kreipiasi jo atstovas, jis turi pateikti atstovavimą patvirtinantį dokumentą ir duomenų subjekto bei atstovo tapatybę patvirtinantį dokumentą, jeigu nėra kitų protingų būtų nustatyti atstovo ir duomenų subjekto tapatybių.
Dėl duomenų subjektų teisių įgyvendinimo, maloniai prašome kreiptis į duomenų apsaugos pareigūną 2 – ame punkte nurodytais kontaktais arba į Koncerną 1 – ame punkte nurodytais kontaktais.
7. Asmens duomenų saugojimo laikotarpis. Informuojame, kad Jūsų asmens duomenys bus saugomi 3 mėnesių laikotarpį nuo darbuotojų atrankos pabaigos dienos. Šis terminas gali būti pratęstas, jei asmens duomenys yra naudojami arba gali būti naudojami kaip įrodymai ar informacijos šaltinis ikiteisminiame ar kitokiame tyrime, įskaitant ir Valstybinės duomenų inspekcijos vykdomame tyrime, civilinėje, administracinėje ar baudžiamojoje byloje, ar kitais įstatymų nustatytais atvejais. Tokiu atveju asmens duomenys gali būti saugomi tiek, kiek reikalinga šiems duomenų tvarkymo tikslams, ir sunaikinami nedelsiant, kai tampa nebereikalingi.
8. Automatizuotų sprendimų priėmimai. Informuojame, kad šie Jūsų duomenys nebus naudojami automatizuotų sprendimų priėmimui Jūsų atžvilgiu, įskaitant profiliavimą.
9. Skundų teikimas. Informuojame, kad Jūs turite teisę skųsti Koncerno veiksmus (neveikimą) Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai ir teismui teisės aktų nustatyta tvarka, taip pat skųsti teismui Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos veiksmus (neveikimą).

+ Verslo valdymo sistemos diegimo projekto vadovas

UAB koncernas „ACHEMOS GRUPĖ“ įmonių grupėje įgyvendina verslo transformaciją finansų bei kitų pagrindinių procesų (pardavimų, produktų ir kainodaros, investicijų, projektų, gamybos, technologinio turto, tiekimo grandinės, planavimo, konsolidavimo ir analitikos) valdymo srityse ir kviečia į komandą prisijungti verslo valdymo sistemos diegimo projekto vadovą, kuris būtų atsakingas už sistemos diegimą įmonių grupėje vadovaujantis gerosiomis praktikomis ir maksimaliai išnaudojant standartinį funkcionalumą bei šiuolaikines technologijas (dirbtinį intelektą, mašininį mokymąsi ir kitas).

Mūsų lūkesčiai:
– Sėkmingo vadovavimo verslo transformacijos projektams, taikant „Agile“ ir „Watefall“ metodologijas, patirtis (ne mažiau kaip 5 metai)
– Į ateitį orientuotų ir maksimaliai sistemos standartinį funkcionalumą išnaudojančių procesų nustatymo ir jų įgyvendinimo sistemoje patirtis
– Veiklos reikalavimų identifikavimo, jų prioritetų valdymo ir realizavimo sistemoje patirtis
– Santykių su tiekėjais valdymo patirtis
– Gilios SAP S/4HANA sistemos modulių žinios (privalumas)
– SAP „Activate“ metodologijos išmanymas (privalumas)

Darbo pobūdis:
– Verslo transformacijos įgyvendinimo strategijos formavimas ir įgyvendinimas
– Verslo valdymo sistemos diegimo plano, išteklių ir apimties valdymas
– Projekto tikslų ir naudų detalizavimas, jų pasiekimo kontrolė
– Sistemos standartinio funkcionalumo maksimalaus išnaudojimo užtikrinimas
– Santykių su suinteresuotomis projekto šalimis valdymas
– Projekto rizikų identifikavimas ir valdymas

Įmonė siūlo:
– Atsakingą ir įdomų darbą vienoje didžiausių verslo grupių Lietuvoje
– Dinamišką darbo aplinką
– Augti skatinančius profesinius iššūkius
– Profesionalią ir draugišką komandą
– Palaikančius ir patyrusius vadovus
– Nuolatinio profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes
– Saviraiškos ir idėjų inicijavimo galimybes
– Mėnesinį darbo užmokestį nuo 5000 EUR neatskaičius mokesčių (darbo užmokestis priklauso nuo turimos darbo patirties, žinių ir kompetencijų)

+ Darbuotojų saugos ir aplinkosaugos inžinieriaus (-ės).

AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) – tarptautinės prekybos rinkos dalyvė, didžiausia Klaipėdos uosto paslaugų įmonė, darbui Klaipėdoje ieško:

Darbuotojų saugos ir aplinkosaugos inžinieriaus (-ės).

Darbo pobūdis:

  • Bendrovės atstovavimas darbuotojų saugos ir aplinkos apsaugos klausimais valstybinių institucijų patikrinimų ir kitais atvejais,
  • darbuotojų saugą ir aplinkos apsaugą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų įgyvendinimo įmonėje užtikrinimas ir kontrolė,
  • ataskaitų ruošimas ir teikimas atsakingoms institucijoms per AIVIKS sistemą,
  • visų procedūrų susijusių su taršos leidimu gavimu, atnaujinimu, koregavimu vykdymas,
  • teršalų apskaitos vedimas ir mokesčio už aplinkos teršimą deklaracijos pildymas,
  • aplinkos oro taršos šaltiniu ir jų išmetamų teršalų inventorizacijos rengimas,
  • monitoringo vykdymas ir ataskaitų ruošimas bei teikimas atsakingoms institucijoms,
  • ISO standarto 14001:2015 vykdymas ir palaikymas,
  • Bendrovės darbuotojų konsultavimas darbuotojų saugos ir sveikatos bei aplinkosaugos klausimais, subjektų ir suinteresuotos visuomenės pastabų, pasiūlymų, prašymų ir skundų nagrinėjimas.

Reikalavimai:

  • aukštasis universitetinis išsilavinimas,
  • darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto pažymėjimas,
  • puikus gebėjimas dirbti su Microsoft Office programomis,
  • gebėjimas operatyviai ir savarankiškai spręsti problemas,
  • nemažesnė kaip 1 metų praktinė patirtis iš darbuotojų saugos ir sveikatos bei aplinkosaugos sričių gamybinėse įmonėse.

Mes siūlome:

  • įdomų ir dinamišką darbą,
  • kompetencijų ugdymą bei periodinius profesinius mokymus,
  • konkurencingą 2000 Eur atlygį.

CV ir motyvacinį laišką su nuoroda į poziciją siųsti el. paštu personalas@klasco.lt iki 2021-04-30. Informuosime tik atrinktuosius kandidatus.

+ Finansų analitikas (-ė)

Funkcijos:

  • rinkų, verslo segmentų, konkurentų analizė, apibendrinimai bei pasiūlymų rengimas;
  • bendrovių mėn., ketv., metinių, perspektyvinių finansinių ir veiklos planų analizė, vykdymo kontrolė, priežasčių, tendencijų, galimybių analizė;
  • finansinių – ekonominių duomenų ataskaitų, pasiūlymų, išvadų rengimas ir pristatymas;
  • įžvalgų generavimas ir rekomendacijų, kaip pagerinti verslo veiklą, teikimas;
  • duomenų bazių ir finansinių modelių kūrimas ir diegimas;
  • makroekonominių ir mikroekonominių apžvalgų rengimas, įžvalgų ir prognozių teikimas; verslo rizikų identifikavimas ir įvertinimas.

Reikalavimai:

  • aukštasis išsilavinimas ekonomikos arba finansų srityse;
  • ne mažesnė nei 2-3 metų darbo patirtis finansų analitiko pozicijoje;
  • duomenų sisteminimo, modeliavimo, analizės, ekonominių prognozių ir apžvalgų sudarymo patirtis;
  • MS EXCEL – išskirtinai geros žinios; MS Powerpoint ir kt. Office programų paketo įgudęs vartotojas;
  • Anglų kalbos mokėjimas.

Privalumai:

  • Axapta, SAP naudotojo ar diegėjo žinios;
  • CIIA, CFA ar kt. tarptautiniai sertifikatai.

Svarbiausios kompetencijos: kritinis analitinis mąstymas; planavimas, orientacija į rezultatą,  kruopštumas, atsakomybė, savarankiškumas, sugebėjimas dirbti stresinėje aplinkoje, gebėjimas valdyti didelį srautą informacijos; gebėjimas informaciją parengti glaustai, aiškiai, lengvai suprantamai, kad ji būtų tiksli ir įžvalgi.

Įmonė siūlo:

  • atsakingą ir įdomų darbą vienoje didžiausių verslo grupių Lietuvoje;
  • dinamišką darbo aplinką;
  • augti skatinančius profesinius iššūkius;
  • profesionalią ir draugišką komandą;
  • nuolatinio profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
  • mėnesinį darbo užmokestį nuo 3000 EUR neatskaičius mokesčių (darbo užmokestis priklauso nuo turimos darbo patirties, žinių ir kompetencijų) bei privatų sveikatos draudimą.
+ Finansų kontrolierius

Funkcijos:

  • analizuoti ir optimizuoti Grupės bendrovių apskaitos procesus. Inicijuoti Grupės bendrovių finansų ir apskaitos procesų tobulinimą;
  • aktyviai dalyvauti Verslo valdymo sistemų diegime bei tobulinime. Analizuoti Grupės bendrovių Verslo valdymo sistemų finansų srities vartotojų poreikius ir siūlyti sprendimus;
  • konsultuoti Grupės bendroves apskaitos ir konsoliduotų ataskaitų klausimais;
  • metinių bei ketvirtinių Grupės konsoliduotų ataskaitų rengimas;
  • finansinio turto apskaita;

Reikalavimai:

  • aukštasis universitetinis išsilavinimas ekonomikos, apskaitos srityse;
  • ne mažesnė nei 5 metų darbo patirtis apskaitos, finansų, ekonomikos  srityse;
  • LR verslo apskaitos standartų ir mokesčių aktų labai geros žinios;
  • Patirtis rengiant konsoliduotą finansinę atskaitomybę;
  • Anglų kalbos (žodžiu, raštu) geros žinios (rusų kalbos – privalumas);
  • Patirtis dirbant su SAP (privalumas)
  • patirtis Verslo valdymo sistemų diegimo srityje (privalumas);

 

Įmonė siūlo:

  • atsakingą ir įdomų darbą vienoje didžiausių verslo grupių Lietuvoje;
  • dinamišką darbo aplinką;
  • augti skatinančius profesinius iššūkius;
  • profesionalią ir draugišką komandą;
  • palaikančius ir patyrusius vadovus;
  • nuolatinio profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
  • saviraiškos ir idėjų inicijavimo galimybes;
  • mėnesinį darbo užmokestį nuo 3300 iki 3700 EUR neatskaičius mokesčių (darbo užmokestis priklauso nuo turimos darbo patirties, žinių ir kompetencijų) bei privatų sveikatos draudimą.
+ Infrastruktūros skyriaus projektų vadovo (-ės).

AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) tarptautinės prekybos rinkos dalyvė, didžiausia Klaipėdos uosto paslaugų įmonė, darbui Klaipėdoje ieško Infrastruktūros skyriaus projektų vadovo (-ės).

Darbo pobūdis:

  • organizuoti naujų objektų projektavimą, statybą, rekonstravimą, vadovaujantis galiojančiais planavimo dokumentais;
  • organizuoti ir vykdyti statomų, rekonstruojamų ar remontuojamų bendrovės infrastruktūros objektų statybos techninę priežiūrą;
  • ruošti konkursines sąlygas bendrovės infrastruktūros objektų statybos, rekonstravimo ir remonto darbų rangovo parinkimo konkursams;
  • vertinti statybinių medžiagų ir darbo sąnaudų, reikalingų statybos projektams įgyvendinti, kiekybę bei rengti preliminarias sąmatas.

Reikalavimai:

  • aukštasis techninis ar statybinis išsilavinimas;
  • ypatingų statinių statybos techninės priežiūros vadovo kvalifikacijos atestatas;
  • teisės aktų, reglamentuojančių projektavimo, statybos darbus, išmanymas;
  • statybos skaičiuojamųjų kainų (sąmatų) sudarymo principų išmanymas;
  • įvairių statybos darbų kokybės reikalavimų išmanymas;
  • puikus statybos darbų technologinių procesų išmanymas;
  • geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (AutoCAD pagrindai);
  • geros anglų ir rusų kalbos žinios;
  • komunikabilumas, atsakingumas, kruopštumas;
  • vadovaujamo ar priežiūros darbo patirtis statybų srityje ne mažiau 8 metų.

Mes siūlome:

  • įdomų ir dinamišką darbą;
  • kompetencijų ugdymą bei periodinius profesinius mokymus;
  • konkurencingą nuo 2900 Eur atlygį.

 

CV ir motyvacinį laišką su nuoroda į poziciją  siųsti el. paštu personalas@klasco.lt.  Informuosime tik atrinktuosius kandidatus.

+ Kandidatų asmens duomenų tvarkymo taisyklės

Mieli Kandidatai,

siekdami skaidriai informuoti Jus apie kandidatuojant į laisvą darbo vietą UAB koncerne „ACHEMOS GRUPĖ“ (toliau – Koncernas) pateikto gyvenimo aprašymo, kartu su juo pateiktų dokumentų (jeigu tokie pateikiami), juose esančių duomenų ir informacijos, taip pat duomenų ir informacijos, gautos kandidatų atrankos metu, tvarkymą Koncerne, teikiame Jums šią informaciją.
Informuojame Jus, kad Jūsų gyvenimo aprašymas, kartu su juo pateikti dokumentai (jeigu tokie pateikiami) ir juose esantys bei kandidatų atrankos metu (pokalbių, testų metų) gauti Jūsų duomenys bei informacija bus tvarkoma tik kandidato atrankos į laisvą darbo vietą Koncerne tikslu. Šiuo tikslu Koncernas gali kontaktuoti su Jūsų buvusiu darbdaviu, siekdamas išsiaiškinti Jūsų kvalifikaciją, profesinius gebėjimus ir dalykines savybes. Su esamu darbdaviu Koncernas gali kontaktuoti tik Jūsų sutikimo pagrindu. Taip pat paminėtina, kad viešai prieinami asmens duomenys apie kandidatą, taip pat gali būti renkama, tačiau tik tiek ir tik tokia apimtimi, kiek tie asmens duomenys yra tiesiogiai reikalingi ir aktualūs darbo pareigoms ir funkcijoms, į kurias pretenduoja kandidatas, vykdyti.
1. Duomenų valdytojas – UAB koncernas „ACHEMOS GRUPĖ“, buveinės adresas Vykinto g. 14, Vilnius, el. pašto adresas info@achemosgrupe.lt.
2. Duomenų apsaugos pareigūno kontaktai – el. pašto adresas dap@achemosgrupe.lt, tel. Nr. 8 612 22646.
3. Duomenų tvarkymo tikslai. Aukščiau nurodytų Jūsų duomenų tvarkymo tikslas – tinkamos kvalifikacijos kandidato į laisvą darbo vietą paieška ir atranka.
4. Duomenų tvarkymo teisinis pagrindas. Jūsų asmens duomenų tvarkymo teisinis pagrindas – Bendrovės teisėtas interesas vykdyti darbuotojų atranką, siekiant priimti į darbą reikiamos kvalifikacijos, gebėjimų ir savybių asmenį.
5. Asmens duomenų gavėjai. Jūsų asmens duomenys gali būti perduoti:
5.1. duomenų tvarkytojams, kurie atlieka tam tikrus darbus ir teikia paslaugas Koncernui (tarpininkai, kurie tvarko duomenis tam, kad sudaryti ir administruoti sutartis su klientais; informacinių technologijų bendrovės, kurios duomenis tvarko, kad užtikrintų informacinių sistemų kūrimą, tobulinimą ir palaikymą; bendrovės, kurios užtikrina pranešimų klientams siuntimą, teikia apsaugos ir kitas paslaugas, įskaitant teisės, finansų, mokesčių, verslo valdymo, personalo administravimo, buhalterinės apskaitos paslaugas);
5.2. teismui, teisėsaugos įstaigoms ar valstybės institucijoms tiek, kiek tokį teikimą nustato teisės aktų reikalavimai (pvz.: antstoliams, teismams ir kt.);
5.3. Koncerno kontroliuojamoms dukterinės bendrovėms;
5.4. kitais teisės aktų nustatytais atvejais;
5.5. kitiems asmenims tik Jūsų sutikimu, jei toks sutikimas gaunamas dėl konkretaus atvejo;
Jeigu į šį asmens duomenų gavėjų sąrašą patektų ne Europos Ekonominės Erdvės valstybėje esantys asmens duomenų gavėjai, asmens duomenys perduodami tik į Komisijos sprendimu dėl tinkamo duomenų apsaugos lygio patvirtintas valstybes arba tik į valstybes, kurių atžvilgiu taikomos Bendrojo duomenų apsaugos reglamento 46 str. 2 d. ar 3 d., 49 str. 1 d. nustatytos apsaugos priemonės, su kuriomis turėtumėte galimybę susipažinti 1 – ame ir 2 – ame punkte nurodytais kontaktais.
6. Duomenų subjektų teisės. Informuojame Jus, kad turite šias teises: teisę prašyti, kad Jums būtų leista susipažinti su Jūsų asmens duomenimis ir juos ištaisyti arba ištrinti, teisę apriboti duomenų tvarkymą, teisę nesutikti, kad asmens duomenys būtų tvarkomi, taip pat teisę į asmens duomenų perkeliamumą. Šias teises galite įgyvendinti teisės aktų nustatyta tvarka.
Prašymai dėl teisių įgyvendinimo Koncernui turi būti pateikti raštu (įskaitant elektroninį formatą) taip pat turi būti įmanoma identifikuoti prašymą padavusio asmens bei duomenų subjekto tapatybę. Duomenų subjekto tapatybė nustatoma pagal tapatybę patvirtinantį dokumentą ar elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti asmenį. Jei prašymą duomenų subjektas siunčia paštu ar per pasiuntinį, prie prašymo turi būti pridėta teisės aktų nustatyta tvarka patvirtinta duomenų subjekto asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija. Kai dėl informacijos apie asmenį kreipiasi jo atstovas, jis turi pateikti atstovavimą patvirtinantį dokumentą ir duomenų subjekto bei atstovo tapatybę patvirtinantį dokumentą, jeigu nėra kitų protingų būtų nustatyti atstovo ir duomenų subjekto tapatybių.
Dėl duomenų subjektų teisių įgyvendinimo, maloniai prašome kreiptis į duomenų apsaugos pareigūną 2 – ame punkte nurodytais kontaktais arba į Koncerną 1 – ame punkte nurodytais kontaktais.
7. Asmens duomenų saugojimo laikotarpis. Informuojame, kad Jūsų asmens duomenys bus saugomi 3 mėnesių laikotarpį nuo darbuotojų atrankos pabaigos dienos. Šis terminas gali būti pratęstas, jei asmens duomenys yra naudojami arba gali būti naudojami kaip įrodymai ar informacijos šaltinis ikiteisminiame ar kitokiame tyrime, įskaitant ir Valstybinės duomenų inspekcijos vykdomame tyrime, civilinėje, administracinėje ar baudžiamojoje byloje, ar kitais įstatymų nustatytais atvejais. Tokiu atveju asmens duomenys gali būti saugomi tiek, kiek reikalinga šiems duomenų tvarkymo tikslams, ir sunaikinami nedelsiant, kai tampa nebereikalingi.
8. Automatizuotų sprendimų priėmimai. Informuojame, kad šie Jūsų duomenys nebus naudojami automatizuotų sprendimų priėmimui Jūsų atžvilgiu, įskaitant profiliavimą.
9. Skundų teikimas. Informuojame, kad Jūs turite teisę skųsti Koncerno veiksmus (neveikimą) Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai ir teismui teisės aktų nustatyta tvarka, taip pat skųsti teismui Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos veiksmus (neveikimą).